Informacje dotyczące imprez odwołanych i przeniesionych z powodu koronawirusa COVID-19

10 marca 2020 roku z powodu koronawirusa zakazana została organizacja imprez masowych (do odwołania). W związku z tym:

1. Należy śledzić informacje organizatora i dystrybutora biletów – ich dane można znaleźć na bilecie bądź na stronie wydarzenia na Facebooku. To te instytucje wydają wiążące komunikaty związane z przebiegiem wydarzenia i to z nimi należy się kontaktować.

2. ODWOŁANIE IMPREZY - Jeśli impreza zostanie odwołana, to:

a) KUPUJĄCY w AleBilet - powinien napisać maila na zwroty@alebilet.pl z numerem zamówienia oraz prośbą o zwrot, a my zwracamy wtedy całkowity koszt zakupu biletów i opłatę za zamówienie (naszą prowizję) na konto lub kartę, z której dokonywana była płatność. Jeżeli Kupujący nabył na AleBilet bilety papierowe, to będzie zobowiązany odesłać je na wskazany przez nas adres - jest to podstawą do zwrotu kosztów za bilety.

b) SPRZEDAJĄCY w AleBilet - nie otrzyma od nas należności za bilety i musi skontaktować się z bileterią, w której kupował bilety o zwrot środków. W przypadku sprzedaży biletów papierowych konieczne jest napisania maila na zwroty@alebilet.pl z adresem, na który bilety mają zostać odesłane - są one podstawą do zwrotu środków u dystrybutora.

3. PRZENIESIENIE IMPREZY - Jeśli impreza zostanie przeniesiona, to:

a) KUPUJĄCY w AleBilet - decyduje, czy chce zostawić bilety, które zachowują ważność na nowy termin imprezy, bądź może wnioskować o ich zwrot - wtedy należy napisać maila na zwroty@alebilet.pl (jeżeli były to bilety papierowe, to również będzie musiał je odesłać – info w 2a)

b) SPRZEDAJĄCY w AleBilet - jeżeli Kupujący zdecyduje się zachować bilety, to zgodnie z naszym regulaminem Sprzedający otrzyma płatność do 5 dni roboczych po nowym terminie wydarzenia. Jeżeli Kupujący zdecyduje się na zwrot biletów, to (jak w 2b) Sprzedający nie otrzyma od nas płatności, tylko będzie musiał ubiegać się o zwrot kosztów w punkcie zakupu. W przypadku biletów papierowych – analogicznie jak w 2b).

Prosimy o postępowanie według powyższej instrukcji, zachowanie spokoju, a przede wszystkim o cierpliwość i nie zasypywanie nas telefonami. Jako AleBilet jesteśmy tylko pośrednikiem w sprzedaży biletów i postępujemy według zaleceń organizatorów imprez, którzy również przez natłok pracy nie są w stanie wydawać komunikatów natychmiastowo. Wszystko będzie wyjaśniać się w najbliższym czasie, więc jeszcze raz prosimy o cierpliwość i śledzenie komunikatów organizatorów imprez.

Zespół AleBilet