Zapraszamy do kontaktu z AleBilet
alebilet@alebilet.pl
222 906 713
poniedziałek - piątek: 10.00 – 20.00
przed i w trakcie imprez
Przed kontaktem przeczytaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania!
Kupowanie biletów w AleBilet nie różni się niczym od kupowania biletów w innych serwisach, składa się z następujących kroków:
AleBilet gwarantuje Ci autentyczność biletów i dostarczenie ich na czas. Możliwe jest to dzięki stosowanym przez nas procedurom:
Jeżeli nie otrzymasz biletów do 3 dni przed imprezą, napisz do nas na alebilet@alebilet.pl. W przypadku niedostarczenia biletów przez Sprzedającego zrobimy wszystko, aby zapewnić bilety zastępcze w podobnej cenie. Tylko w bardzo wyjątkowych sytuacjach, jeżeli okazałoby się to niemożliwe, zwracamy pełną zapłaconą kwotę.
Zamówione bilety zostaną doręczone najpóźniej na tydzień przed imprezą. Często dostawa nastąpi zdecydowanie wcześniej, jednak w wielu przypadkach organizatorzy z opóźnieniem generują i wysyłają bilety. Zawsze gwarantujemy, że otrzymasz bilety na czas przed imprezą. Przed nadaniem przesyłki możesz zmienić adres doręczenia kontaktując się z nami pod adresem alebilet@alebilet.pl.
W przypadku wybrania oferty oznaczonej „Ekspresowa wysyłka” bilety będą wysłane najpóźniej 2 dni robocze po złożeniu zamówienia.
Dla dostawy kurierem otrzymasz od nas wiadomość e-mail z numerem przesyłki i przewidywanym terminem dostawy. Dla dostawy pocztą otrzymasz wiadomość z numerem listu poleconego.
W przypadku biletów elektronicznych dostępne jest również ich "Natychmiastowe pobranie", bilety w formie plików PDF będą dostępne do pobrania od razu po potwierdzeniu płatności.
Cenę za bilety określa Sprzedający. Do tej ceny doliczona jest opłata za zamówienie w wysokości 15% ceny biletów, która pozwoli nam pokryć koszty transakcji oraz utrzymania serwisu, a także opłata za dostawę (9 zł dla przesyłki listem poleconym, 19.90 zł dla przesyłki kurierskiej na terenie całej Polski).
AleBilet jest serwisem odsprzedaży biletów – są to bilety z drugiej ręki, czyli od osób, które kupiły je u oficjalnego dystrybutora biletów, jednak nie chcą/ nie mogą iść na to wydarzenie. Osoby te wystawiają bilety na naszej stronie same ustalając cenę, za którą chcą je sprzedać. Bardzo często są to bilety na imprezy już wyprzedane, stąd możliwe różnice w cenach analogicznych biletów.
Tak, każde ogłoszenie składa są z biletów na miejsca sąsiadujące ze sobą.
Na osobiste przekazywanie biletów przed imprezą pozwalamy tylko naszym stałym Sprzedającym, którzy są przez nas znani, zweryfikowani i w pełni wiarygodni. Kupując bilety z osobistą formą odbioru przed wydarzeniem dostają Państwo od nas instrukcję na e-maila wraz z numerem telefonu osoby Sprzedającej. Należy się z nią skontaktować w celu umówienia się na odbiór biletów w dniu imprezy w konkretnym miejscu przed klubem/stadionem (miejscem, gdzie odbywa się wydarzenie). Gwarantujemy, iż jest to bezpieczna forma odbioru biletów.
Tak, w takiej sytuacji otrzymasz od nas szczegółowe informacje, jak należy zgłosić się po zwrot. Kupującym przysługuje zwrot kwoty za bilety i kosztu dostawy, jeśli nie została ona jeszcze zrealizowana. W przypadku zakupu biletów papierowych w celu otrzymania zwrotu może być konieczne odesłanie biletów do Sprzedającego.
Nie, nie ma możliwości anulowania transakcji. Jeśli chcą Państwo zrezygnować z zakupionych biletów, mogą je Państwo jedynie ponownie odsprzedać za pośrednictwem platformy AleBilet.
Sprzedaż biletów w AleBilet składa się z następujących kroków:
Cena biletów powinna być atrakcyjna dla Kupujących. Im niższa cena, tym szybciej uda Ci się sprzedać bilety. Ostateczna cena dla Kupującego będzie powiększona o koszty przesyłki i opłatę za zamówienie wynoszącą 15%. Za sprzedane bilety otrzymasz przelew w wysokości pełnej zadeklarowanej ceny sprzedaży, AleBilet nie pobiera prowizji od Sprzedających.
Od razu po sprzedaniu biletów wyślemy do Ciebie wiadomość e-mail informującą o tym jak je przesłać.
Nie. Jeżeli przesyłka realizowana jest za pośrednictwem firmy kurierskiej, wszystkimi opłatami zajmuje się AleBilet. Jeżeli wysyłasz bilety priorytetowym listem poleconym i wprowadzisz numer tego listu (Moje konto -> Sprzedane bilety), to zwrócimy Ci koszty w wysokości 9 zł wraz z płatnością za sprzedane bilety.
Jeżeli zrezygnujesz ze sprzedawania biletów w AleBilet, zaloguj się do swojego konta, przejdź do Moje konto -> Sprzedawane bilety i naciśnij przycisk „Wycofaj”. Ogłoszenie zostanie usunięte z serwisu AleBilet. Pamiętaj jednak, że ogłoszenie można wycofać tylko w momencie, jak jest ono aktywne, czyli do czasu, aż nikt nie kupił biletu.
Nie, wystawienie biletów w serwisie AleBilet jest darmowe. Nie pobieramy prowizji od Sprzedających - Sprzedający otrzymują od nas pełną zadeklarowaną w ofercie kwotę za sprzedane bilety. Dodatkowo, Sprzedający mogą bezpłatnie wycofać ofertę sprzedaży do czasu, kiedy bilety nie zostaną sprzedane.
Nie, nie można wycofać się z już zawartej transakcji. W innym wypadku byliby Państwo obciążeni dodatkowymi kosztami znalezienia biletów zastępczych dla osoby kupującej.
W takiej sytuacji Kupujący ma prawo dokonać zwrotu biletów. Jeżeli z niego skorzysta, bilety zostaną odesłane do Sprzedającego w terminie umożliwiającym mu zwrot biletów w punkcie zakupu.
Wypełnij formularz zgłoszenia imprezy bądź napisz do nas maila na alebilet@alebilet.pl z prośbą o dodanie wydarzenia (nazwa, miejsce, data), a my jak najszybciej umieścimy ją w AleBilet.
Jest to jedna z naszych procedur zabezpieczających w AleBilet. Przelew należności Sprzedającemu do 5 dni po wydarzeniu ma na celu gwarancję otrzymania ważnych, uprawniających do wejścia na imprezę biletów Kupującemu. Jednak bez obaw, Kupujący dokonuje zapłaty już w momencie złożenia zamówienia, więc nie ma obaw, że wycofa się z transakcji, ani że pieniądze nie zostaną przesłane do Sprzedającego w wyznaczonym czasie.
Tak, wystawiając bilety na imprezę imienną należy zaznaczyć opcję „Zmienię dane na biletach na dane klienta” (chyba, że jesteś w posiadaniu wejściówek bezimiennych na wydarzenie, wtedy trzeba zaznaczyć „Sprzedaję bilety bezimienne”) oraz w przypadku biletów elektronicznych „Załaduję bilety po sprzedaży” – gdyż najpierw należy zmienić dane. W mailu potwierdzającym sprzedaż otrzymasz od nas imię i nazwisko Kupującego, na które należy zmienić dane na biletach. W tym celu należy skontaktować się z bileterią, z której kupiłeś bilety z prośbą o zmianę danych. Po otrzymaniu biletów na nowe dane od dystrybutora biletów należy załadować je przez panel użytkownika, w przypadku biletów kartonikowych wysyłka następuje kurierem. Prosimy jednak o korzystanie z naszego kuriera (nie wysyłać bezpośrednio biletów do Kupującego za pośrednictwem dystrybutora biletów), gdyż wtedy jesteśmy w stanie monitorować przesyłkę – czy zostanie ona doręczona na czas.
Uwaga: bilety imienne, to bilety na wydarzenia imienne, czyli takie, na których obowiązuje kontrola zgodności danych na biletach z dowodem tożsamości. Nie należy mylić tych biletów z biletami, na których widnieją Twoje dane, jako dane kupującego. Informację, czy dana impreza jest imienna możesz znaleźć na stronie organizatora danego wydarzenia.
AleBilet sp. z o.o.
ul. Huculska 6
00-730 Warszawa
AleBilet sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Huculskiej 6, 00-730 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000798654, NIP: 5213873186, REGON: 384082776.