Zapraszamy do kontaktu z AleBilet

alebilet@alebilet.pl
222 906 713

poniedziałek - piątek: 10.00 - 20.00
sobota - niedziela: 16.00 - 20.00

Przed kontaktem przeczytaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania!

Kupowanie biletów

Kupowanie biletów w AleBilet jest bardzo proste. Składa się z następujących kroków:

  1. Wyszukujesz interesującą Cię imprezę.
  2. Wybierasz najkorzystniejszą dla Ciebie ofertę biletów i klikasz „Kup”.
  3. Otrzymujesz bilety na czas i idziesz na wydarzenie.

Dostępne formy dostawy zależą od rodzaju biletów:

  • bilety papierowe: kurier UPS, paczkomaty InPost, priorytetowy list polecony, odbiór osobisty przed imprezą,
  • bilety elektroniczne: wysyłka na e-mail, natychmiastowe pobranie,
  • bilety mobilne: przekazanie na aplikację.

Bilety mobilne to bilety w postaci kodów QR, które otrzymujesz na aplikację mobilną na Twoim telefonie. Nie ma możliwości wydrukowania ich – bilety okazujesz z telefonu podczas wejścia na imprezę.

Wszystkie transakcje zawarte w AleBilet są w pełni bezpieczne. AleBilet gwarantuje autentyczność biletów i dostarczenie ich na czas. Stosujemy szereg procedur zabezpieczających. Sprzedający są przez nas weryfikowani, a środki za bilety wypłacamy im po imprezie. Dzięki temu nie opłaca się oszustom wystawiać biletów na naszej stronie – nie otrzymaliby za nie pieniędzy. Dodatkowo, gdyby działo się coś niepokojącego, wystarczy się z nami skontaktować telefonicznie, a my dołożymy wszelkich starań, aby zorganizować bilety zastępcze nawet pod samą areną imprezy przed wydarzeniem!

Monitorujemy, czy sprzedający wyśle bilety w wymaganym terminie. W przypadku niedostarczenia biletów przez sprzedającego zrobimy wszystko, aby zapewnić bilety zastępcze. Tylko w bardzo wyjątkowych sytuacjach, jeżeli okazałoby się to niemożliwe, zwracamy pełną zapłaconą kwotę.

Nie, możesz być niezalogowanym użytkownikiem, wystarczy, że podasz wszystkie niezbędne dane do wysyłki biletów.

BLIK, karta i przelew internetowy. Nie ma możliwości zapłaty gotówką (za pobraniem), ani przelewem tradycyjnym.

Sprzedający podczas wystawiania oferty mają obowiązek wskazania sektora, natomiast wpisanie rzędu biletów jest opcjonalne. Numery miejsc ze względu bezpieczeństwa odsprzedaży będą widoczne na przesłanych biletach. Kupując bilety z jednej oferty masz gwarancję otrzymania miejsc sąsiadujących.

Cenę za bilety określa sprzedający. Do tej ceny doliczona jest opłata serwisowa w wysokości 15% ceny biletów, która pozwoli nam pokryć koszty transakcji oraz utrzymania platformy, a także opłata za dostawę w przypadku biletów papierowych.

AleBilet jest serwisem odsprzedaży biletów. Dostępne są u nas bilety z drugiej ręki, czyli od osób, które kupiły je u oficjalnego dystrybutora, jednak nie chcą lub nie mogą iść na imprezę. Osoby te wystawiają bilety na naszej stronie same ustalając cenę, za którą chcą je sprzedać, stąd możliwe różnice w cenach biletów tej samej kategorii.

Na osobiste przekazywanie biletów przed imprezą pozwalamy tylko naszym stałym sprzedającym, którzy są przez nas znani, dodatkowo zweryfikowani i w pełni wiarygodni. Kupując bilety z osobistą formą odbioru przed wydarzeniem dostajesz od nas instrukcję na e-maila wraz z numerem telefonu osoby sprzedającej. Należy się z nią skontaktować w celu umówienia się na odbiór biletów w dniu imprezy w konkretnym miejscu przed areną wydarzenia. Gwarantujemy, iż jest to bezpieczna forma dostawy.

Tak, jeśli impreza jest imienna sprzedający jest zobligowany do zmiany danych na te wskazane przez Ciebie podczas zakupu. W przypadku pozostałych wydarzeń dane na biletach dotyczą wyłącznie osoby rezerwującej bilet, a nie wchodzącej na imprezę i nie będą sprawdzane.

Jest to oferta ukryta – stworzona specjalnie dla Ciebie przez sprzedającego, która nie będzie widoczna dla innych użytkowników serwisu. Wystarczy, że podasz swój adres e-mail sprzedającemu – otrzymasz od nas wtedy na maila link do zakupu biletów.

Przewidywany termin dostawy znajdziesz w potwierdzeniu zamówienia i na stronie szczegółów zamówienia w panelu użytkownika w sekcji Moje bilety. Bilety kupione przez AleBilet z reguły zostaną doręczone najpóźniej na tydzień przed imprezą. Zazwyczaj dostawa nastąpi zdecydowanie wcześniej, jednak w wielu przypadkach organizatorzy z opóźnieniem generują i wysyłają bilety. Zawsze gwarantujemy, że otrzymasz bilety na czas.

Dla dostawy kurierem, listem poleconym i paczkomatem dostaniesz od nas e-mail z numerem przesyłki i przewidywanym terminem dostawy. Przed nadaniem przesyłki możesz zmienić adres doręczenia kontaktując się z nami na alebilet@alebilet.pl.

Jeżeli wybierzesz ofertę oznaczoną jako „Ekspresowa wysyłka” wysyłka nastąpi w ciągu 2 dni roboczych.

W przypadku ofert z oznaczeniem „Natychmiastowe pobranie”, bilety w formie plików PDF będą dostępne do pobrania od razu po potwierdzeniu płatności.

Tak, ale tylko na kwotę opłaty serwisowej pobranej przez nas za usługę pośrednictwa w zakupie biletów (15% ceny biletów). Bilety są odsprzedawane przez innych użytkowników platformy, osoby fizyczne, które nie mają możliwości wystawiania faktur.

Dodatkowo możemy wystawić również nasze oficjalne potwierdzenie zamówienia w PDF na całość kwoty, jednak nie będzie to dokument księgowy.

W celu otrzymania faktury / potwierdzenia napisz do nas maila z numerem zamówienia i danymi do wystawienia ww. dokumentów.

Nie, nie ma możliwości anulowania transakcji. Bilety sprzedaje osoba prywatna. Oznacza to, że nie mają zastosowania przepisy dotyczące konsumentów np. nie obowiązuje prawo do zwrotu. Jeśli masz bilety nieimienne i chcesz zrezygnować z uczestnictwa w wydarzeniu, możesz ponownie odsprzedać bilety na naszej platformie www.alebilet.pl.

Tak, w takiej sytuacji otrzymasz od nas szczegółowe informacje, jak należy zgłosić się po zwrot. Kupującym przysługuje zwrot kwoty za bilety i kosztu dostawy, jeśli nie została ona jeszcze zrealizowana. W przypadku zakupu biletów papierowych w celu otrzymania zwrotu może być konieczne odesłanie biletów do sprzedającego.

Sprzedawanie biletów

Sprzedaż biletów w AleBilet jest bardzo prosta, składa się z następujących kroków:

  1. Zaloguj się na AleBilet, jeśli nie masz u nas konta – załóż je.
  2. Wystaw bilety na sprzedaż na stronie www.alebilet.pl/sprzedaj.Wypełnij formularz sprzedaży, w którym opiszesz swoje bilety, wskażesz ich cenę i zweryfikujesz numer telefonu.
  3. Gdy Twoje bilety zostaną sprzedane, otrzymasz powiadomienie SMS i e-mail wraz z instrukcją przesłania ich do kupującego.
  4. Po imprezie otrzymasz płatność za sprzedane bilety.

Przelew należności otrzymasz od nas w ciągu 5 dni po imprezie. Kupujący dokonuje zapłaty w momencie zakupu, nie ma więc obawy, że wycofa się z transakcji. Stosowana w AleBilet procedura ma na celu zapewnienie bezpieczeństwa obydwu stronom transakcji – kupującym gwarantujemy otrzymanie ważnych biletów, które umożliwią im wstęp na imprezę, a Tobie przelewu za nie. O zabezpieczeniach stosowanych przez nas jesteś informowany podczas wystawiania oferty.

Tak – podczas wystawiania oferty proszę zaznaczyć opcję „Podam dane konta później” i skontaktować się z nami mailowo podając dane: IBAN, kod SWIFT, nazwę i adres banku oraz imię, nazwisko, adres posiadacza konta bankowego. Płatność na podane konto wykonamy po imprezie.

Sam ustalasz cenę biletów. Powinna być ona atrakcyjna dla kupujących – im niższa cena, tym szybciej uda Ci się sprzedać bilety. Do ceny sprzedaży możesz doliczyć wszystkie koszty związane z biletem – prowizja z serwisu zakupu, zmiana danych itp. Ostateczna cena dla kupującego będzie powiększona o koszty przesyłki i opłatę serwisową wynoszącą 15% ceny sprzedaży. Za sprzedane bilety otrzymasz przelew w wysokości pełnej zadeklarowanej ceny sprzedaży, AleBilet nie pobiera prowizji od sprzedaży.

Wysyłka biletów zgodnie z instrukcją zawartą w e-mailu potwierdzającym sprzedaż oraz na Twoim koncie AleBilet w zakładce Sprzedaż -> Zamówienia. Jeżeli podczas wystawienia oferty nie wskazałeś numeru konta – uzupełnij go w panelu użytkownika AleBilet.

Nie. Jeżeli przesyłka realizowana jest za pośrednictwem firmy kurierskiej/paczkomatu, wszystkimi opłatami zajmuje się AleBilet. Jeżeli wysyłasz bilety priorytetowym listem poleconym i wprowadzisz jego numer, to zwrócimy Ci koszty w wysokości 9 zł wraz z płatnością za sprzedane bilety.

Nie, wystawienie biletów w serwisie AleBilet jest darmowe. Nie pobieramy prowizji od sprzedaży – otrzymujesz od nas pełną zadeklarowaną w ofercie kwotę za sprzedane bilety. Dodatkowo, możesz bezpłatnie wycofać ofertę do czasu, kiedy bilety nie zostaną sprzedane.

Musisz wtedy koniecznie wycofać ofertę ze sprzedaży. W tym celu zaloguj się na swoje konto AleBilet, przejdź do zakładki Sprzedaż → Moje oferty, wybierz ofertę, którą chcesz wycofać i naciśnij przycisk „Wycofaj ofertę”. Oferta zostanie usunięta z platformy AleBilet. Pamiętaj, że ofertę można wycofać tylko do czasu, kiedy nie została sprzedana. Jeśli w zakładce Moje oferty nie widzisz swojej oferty, to oznacza, że bilety się sprzedały i nie możesz już wycofać się ze sprzedaży.

Nie, nie ma możliwości anulowania transakcji, ponieważ kupujący dokonał już zapłaty za bilety. Jeżeli nie wyślesz sprzedanych biletów, to zgodnie z regulaminem AleBilet zostanie Ci naliczona kara umowna w wysokości kosztów zapewnienia biletów zastępczych dla osoby kupującej. Masz problemy z wysyłką – napisz do nas maila.

W takiej sytuacji kupujący ma prawo dokonać zwrotu biletów. Jeżeli jest to wymagane przez organizatora, bilety zostaną do Ciebie odesłane w terminie umożliwiającym Ci zwrot biletów w punkcie zakupu.

Wypełnij formularz zgłoszenia imprezy bądź napisz do nas maila na alebilet@alebilet.pl z prośbą o dodanie wydarzenia (nazwa, miejsce, data), a my jak najszybciej umieścimy ją w AleBilet.

Masz już kupującego? Przy wystawianiu biletów masz możliwość dodania oferty przeznaczonej wyłącznie dla wybranej osoby. Oferta ukryta nie będzie widoczna na stronie imprezy, więc nie zobaczy jej nikt, kto nie będzie miał bezpośredniego linku do niej. Na podany e-mail kupującego wyślemy wiadomość z linkiem do Twojej oferty.

Tak, jeśli da się zmienić dane. Wystawiając bilety na imprezę imienną należy zaznaczyć opcję „Zmienię dane na biletach na dane kupującego” (chyba, że jesteś w posiadaniu wejściówek bezimiennych na wydarzenie, wtedy trzeba zaznaczyć „Sprzedaję bilety bezimienne”). W mailu potwierdzającym sprzedaż otrzymasz od nas dane kupującego, na które należy spersonalizować bilety. Zmiany danych dokonujesz u dystrybutora biletów. Po otrzymaniu biletów z nowymi danymi należy wysłać je do kupującego zgodnie z instrukcją z potwierdzenia sprzedaży.

Uwaga: bilety imienne, to bilety na wydarzenia imienne, czyli takie, na których obowiązuje kontrola zgodności danych na biletach z dowodem tożsamości. Nie należy mylić tych biletów z biletami, na których widnieją Twoje dane, jako dane osoby rezerwującej. Informację, czy dana impreza jest imienna możesz znaleźć na stronie organizatora danego wydarzenia.

Zobacz jak działa AleBilet

Operatorem platformy AleBilet jest

AleBilet sp. z o.o.
ul. Huculska 6
00-730 Warszawa

AleBilet sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Huculskiej 6, 00-730 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000798654, NIP: 5213873186, REGON: 384082776.